Τρίτη 19 Ιανουαρίου 2010

ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ!

Βλέπεις τις σκηνές φρίκης στην Αϊτή, τη πείνα στην Αφρική και αλλού, και μετά παρακολουθείς τους διάφορους πολιτικούς να προσπαθούν να σε πείσουν οτι η φάρα σου είναι το κάτι άλλο, δεν πρέπει υποτίθεται να την αφήσουμε να μολυνθεί από τους διάφορους μετανάστες! Να την κρατήσουμε καθαρή!
Οχι ρε μεγάλε, θέλω να "μολυνθώ", να διώξω όλες τις αμαρτίες από πάνω μου, αυτές που νοιώθω οτι έχω, παρακολουθώντας παιδάκια να πεθαίνουν από τη ζεστασιά του σπιτιού μου! ΥΠΗΚΟΟΤΗΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΤΩΡΑ!

1 σχόλιο:

Armonistas είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=phPmYslfzCY

Βαδίζω με μάτια κλειστά
τα βαστώ σφαλιστά κι ονειρεύομαι
μην μ'αγγίζεις μη με ξυπνάς
την αλήθεια σας πια δεν τη δέχομαι .

Δεν ανοίγω τα μάτια μου καν
διασχίζω τον κόσμο και φλέγομαι
αν μ'αγαπάς μη μιλάς
άλλα ψέμματα δεν τα ανέχομαι .

ΦΩΝΑΞΕ
η ζωή μας χάνεται πάει
ΔΙΑΛΥΣΕ
τη σκόνη που σκεπάζει το φως
Ο ΘΑΝΑΤΟΣ
διακοπές στο Σαράγιεβο πάει
ΞΥΠΝΗΣΕ
στις ειδήσεις τα βλέπεις και τρως.

Απόψε τα βλέπω διπλά
ήλιος λάμπει κι ας είναι μεσάνυχτα
δυο τσιγάρα πολύ δυνατά
κι εκτοξεύομαι μέσ'το διάστημα .

Μια οθόνη μου δείχνει μηδέν
εποχές που δεν γίνονται θαύματα
ένα στόμα φωνάζει πως δεν
θα με πείσεις με χίλια τεχνάσματα.